Hodnocení firmy O2 Czech Republic a.s.

*
*
*
*
*
14 hodnocení
Klara
2.7.2018
*
*
*
*
*

O2je nejhorsi firma,co znam,po 15letech od nich odchazim,lituji,ze jsem neudelala drive,slibuji nemozne,podvadi a lzou,hruza

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
nabuchonodozorek
11.1.2018
*
*
*
*
*

Tato společnost není schopna ani ochotna nabídnout nějaký rozumný tarif. Když jsem byl na pobočce aby mi zrušili otravné každodenní SMS od jejich společnosti, tak to fungovalo asi týden a začalo to nanovo. Ještě se mě snažili přesvědčit o výhodách jejich předražených tarifů. Dnes, když u nich končím a přestupuji ke konkurenci, začali posílat SMS kdovíjak nejsou ochotný a výhodný. Nebrat.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
pech.richard
1.1.2018
*
*
*
*
*

Slabý servis a smlouvy nastaveny proti zákazníkovi. Velmi nedoporučuji

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
richard.dernovsky
17.12.2017
*
*
*
*
*

Pořídil jsem si kartu machine pro dálkové ovládání topení. Obdržel 4 emaily a 2 SMS. V každém emailu a sms po mne něco chtějí a vyhrožují, pokud neprovedu dalšími poplatky. Nutí mne do nějakého "moje O2", do kterého se nejde dostat Příšerné jednání a buzerace kvůli jedné sms kartě.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
p.veverkova
28.8.2017
*
*
*
*
*

priserna spolecnost !!! operatorka mi bez meho souhlasu prenastavila tarif s prodlouzenim smlouvy o 24 mesicu. 2 x jsem volala 1x byla na pobocce pak jeste psala na jejich online chat , vsichni neshopni !! Dle zakona mam 14 dni na odstoupeni od smlouvy , aniz bych musela cekat na vyjadreni reklamacniho oddeleni, ale ani jeden zamestnanec to neakceptoval, delaji z lidi blbce a kdyz se clovek hodne se ozyva , tak mu reknou ze vse je uz vyresene i kdyz neni a pokojne cekaji az vyprsi lhuta 14 dnu , nyni budu zasilat zadost formou dopisem , jestli opet se to nevyresi , budu kontaktovat cesky telekomunikacni urad a ten jim tam napali sankce , u teto spolecnosti jiz nikdy vice , hluboka nespokojenost

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
martinlefner
26.5.2017
*
*
*
*
*

Dnes jsem volal o Čvop kod na zruseni kreditni sim a prevedeni k Vodafone. Pote , co me se po cca asi hodine dovolal na linku (4ty pokus) me pan pul hodiny presvedcoval o jejich skvelych nabidkach (cca 2krat drazsich nez prave u Vodafone) s prislibenim zaslani kodu do cca pul hodiny... Nedoslo nic.. Evidentne si s nami O2 vytira pr...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Petra Pazourová
24.4.2017
*
*
*
*
*

Operátor, který má neustále nějaké problémy. Mám 2 čísla, jedno služební s tím nic nenadělám a druhé soukromé zruším. Pokud budou mít další výpadek a to je dost pravděpodobné, chci mít další možnost volat, psát a mít připojení na net. Tuhle společnost za mě určitě NEEE!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
mojmirs
24.1.2017
*
*
*
*
*

prijimac si koupite za svoje penize, upisete se jim na dobu urcitou a pak vas cekaji neustale vypadky. Kdyz koukate na film nebo uz na webu delate cokoliv, tak se vam net kousne a nepomuze ani restart. Porad dokola.. uz se tesim na ukonceni smlouvy. Modem se stratou prodam.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Sosna
21.12.2016
*
*
*
*
*

Rušila jsem před půl rokem smlouvu, O2 mi přesto posílá dál vyúčtování. Už jsem je dvakrát reklamovala, ale faktury chodí zvesela dál. Jsem bezradná, operátoři jsou neschopní, protivní, dělají za zákazníka blbce. Prosím, nechoďte k O2, je to banda zlodějů!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne0
huacho
30.8.2016
*
*
*
*
*

O2 je neskutečná společnost, které nejenže nefungují služby, ale ani po volání na linku nic nevyřešíte, protože jim nefungují systémy.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Přidat hodnocení
  • Za Brumlovkou 266/2
  • Praha 3 - Žižkov
  • 140 22
  • mapa
Všechny sekce