Hodnocení firmy O2 Czech Republic a.s.

*
*
*
*
*
19 hodnocení
halamicekpetr
4.7.2019
*
*
*
*
*

Léta jsem jim platil internet 20Mb, o šlo 7... třetina. Prý je to modemem. Tak jsem se nechal přesvědčit na nový a slevu tarifu na 400. Že je to nová smlouva na 2 roky, jsem se dozvěděl až z mailu. Rychlost se opravdu zvýšila, na 9Mb... Prý si mám objednat lepší tarif, pak zavolat nějaké firmě, co vůbec neznám, a u nich si objednat změření kabelů... oni jsou jen provider a nemůžou za vadné kabely. Celé jsem to zrušil a vypověděl. A nastala ta pravá komedie. Pokaždý jsem se nestačil divit, co si ještě vymyslí. Přehazují si Vás jak horký brambor, většinou ani nevíte, s kým mluvíte, vše je ústně, výpovědi říkají objedávka. Nikde se nedovoláte, sms nepodporuje odpovědi, mail také ne, operátoři Vás na reklamační nepřepojí, prý se ozvou sami. Trošku to připomíná byznys se super hrnci někde v sokolovně. Pokud se chcete hodně divit tak ano, ostatním to nedporučuji. Malé firmy nabízejí totéž levněji a hlavně se s nimi domluvíte.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
pindur.marty
23.5.2019
*
*
*
*
*

Mají zapotřebí na pobočkách používat metody podomních prodejců. Břeclavská pobočka velmi smutné.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Lucie V.
25.3.2019
*
*
*
*
*

V žádném případě nedoporučuju!!! Neochotní, neproškolený zaměstnanci, neumí poradit ani pomoci. Neustále nějaký problémy. Poslední kapka byla,že mi bez varování začali strhávat peníze za internet,který jsem vůbec nevyužívala a ani ho neměla aktivovaný. Reklamaci mi neuznali, svedli to na ,,chytrý,, telefon. V tom případě nechápu,proč přesně to samé udělali mé babičče,která nemá chytrý telefon. Tímto definitivně odcházím ke konkureci. Mimochodem to O2 je úplně jedno, ani mě to nepřekvapuje,že mají klienty u prd...e.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Jann.jirikk
24.10.2018
*
*
*
*
*

Chybné účtování, které společnost přizná, ale neuhradí. Marketingové obtěžování i přes písemný nesouhlas, chybové odesílání sms jízdenek. Nedoporučuji o2

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
s.vapenikova
22.10.2018
*
*
*
*
*

Mám velmi hořkou zkušenost. Loni v dubnu jsem si k mobilnímu tarifu pořídila i internet domů i s modemem za 499 kč, před týdnem jsem zjistila, že jakmile mám tarif i internet od O2, mám nárok na 100kč slevu každý měsíc, o čemž se mi paní za pultem nezmínila. V podstatě jsem vyhodila z okna 1400 kč a výsledek po reklamaci? K pláči... Platí zde jakási dvouměsíční lhůta, takže nám vrátí peníze pouze 2 měsíce zpětně. Tímto chci varovat ostatní spotřebitele, aby si zkontrolovali své výpisy a neskončili oškubaní jako my!!! Po uplynutí dvouleté lhůty z O2 odcházíme (sankce jim k tomu všemu opravdu platit nebudu). Pokud budu hodnotit produkt jako takový, tak to také není žádná hitparáda. Internet je velmi drahý a padá. Za tu hanebnou cenu 499 kč s 20Mb/s rychlostí se to skutečně nevyplatí!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Klara
2.7.2018
*
*
*
*
*

O2je nejhorsi firma,co znam,po 15letech od nich odchazim,lituji,ze jsem neudelala drive,slibuji nemozne,podvadi a lzou,hruza

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
nabuchonodozorek
11.1.2018
*
*
*
*
*

Tato společnost není schopna ani ochotna nabídnout nějaký rozumný tarif. Když jsem byl na pobočce aby mi zrušili otravné každodenní SMS od jejich společnosti, tak to fungovalo asi týden a začalo to nanovo. Ještě se mě snažili přesvědčit o výhodách jejich předražených tarifů. Dnes, když u nich končím a přestupuji ke konkurenci, začali posílat SMS kdovíjak nejsou ochotný a výhodný. Nebrat.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
pech.richard
1.1.2018
*
*
*
*
*

Slabý servis a smlouvy nastaveny proti zákazníkovi. Velmi nedoporučuji

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne0
richard.dernovsky
17.12.2017
*
*
*
*
*

Pořídil jsem si kartu machine pro dálkové ovládání topení. Obdržel 4 emaily a 2 SMS. V každém emailu a sms po mne něco chtějí a vyhrožují, pokud neprovedu dalšími poplatky. Nutí mne do nějakého "moje O2", do kterého se nejde dostat Příšerné jednání a buzerace kvůli jedné sms kartě.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
p.veverkova
28.8.2017
*
*
*
*
*

priserna spolecnost !!! operatorka mi bez meho souhlasu prenastavila tarif s prodlouzenim smlouvy o 24 mesicu. 2 x jsem volala 1x byla na pobocce pak jeste psala na jejich online chat , vsichni neshopni !! Dle zakona mam 14 dni na odstoupeni od smlouvy , aniz bych musela cekat na vyjadreni reklamacniho oddeleni, ale ani jeden zamestnanec to neakceptoval, delaji z lidi blbce a kdyz se clovek hodne se ozyva , tak mu reknou ze vse je uz vyresene i kdyz neni a pokojne cekaji az vyprsi lhuta 14 dnu , nyni budu zasilat zadost formou dopisem , jestli opet se to nevyresi , budu kontaktovat cesky telekomunikacni urad a ten jim tam napali sankce , u teto spolecnosti jiz nikdy vice , hluboka nespokojenost

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Za Brumlovkou 266/2
  • Praha 3 - Žižkov
  • 140 22
  • mapa
Všechny sekce